ثبت وبلاگ در Bing
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



ثبت وبلاگ در Bing
نوشته شده در 1 فروردين 1388
بازدید : 1375
نویسنده : alinn
بسم تعالی

هر چند موتورهای جستجوی امروزی خود به صورت خودکار اقدام به پیدا کردن وبلاگ‌ها و سایت‌های جدید تاسیس شده می‌کنند. اما برای برخی از وبلاگ نویسان دارای وسواس، یا آنهایی که می‌خواهند هر چه سریعتر وبلاگ‌شان را در صفحۀ نتایج موتور جستجو پیدا کنند، ثبت وبلاگ بسیار مهم است. در آموزش‌های قبلی راجع به ثبت وبلاگ در گوگل مفصل توضیح داده شد. اما اینجا به مبحث ثبت وبلاگ در Bing اشاره خواهم کرد که کاری بسیار ساده است.

Bing و MSN هر دو یک موتور جستجو هستند و هر دو توسط هستۀ Bing نتایج را پردازش می‌کنند. پس اگر شما به این روشی که در این صفحه به آن اشاره شده است، وبلاگ خود را در Bing ثبت کنید، در اصل در MSN هم آن را ثبت کردید.

Bing موتور جستجوی شرکت مایکروسافت است و به نوعی رقیب گوگل شناخته می‌شود. البته گوگل همچنان پیشتاز است. ولی هنوز کاربرانی هم هستند که از Bing برای یافتن محتوای خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل شاید ضرری نداشته باشد که وبلاگ‌تان را در این موتور جستجو هم ثبت کنید. این کار بسیار ساده است و فقط کافی است که مراحل را همانطور که در ادامه آمده است، پیش بگیرید.

ادامه ی مطلب






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: